lisette-en-jeroen.reismee.nl

Voorbereidingen....

Lieve allemaal,

Allereerst willen we iedereen bedanken voor de lieve berichten die jullie al achter hebben gelaten op onze blog. Erg leuk dat jullie ons allemaal gaan volgen! :)

We zijn al lekker druk met de voorbereidingen. De laatste dingetjes in orde maken en natuurlijk de tassen inpakken. Ik ben benieuwd of het er allemaal in gaat passen haha. Voordat we vrijdag vertrekken zullen we nog even een laatste berichtje achterlaten vanuit (het winterachtige) Nederland!

Liefs Jeroen en Lisette

sandra

Hey lisette en jeroen,
Succes met de koffer inpakken! Ben reuze benieuwd hoe jullie het gaan ervaren daar.
Geniet er van! Liefs je sterrencollega Sandra

Rosa

Succes met pakken!!! En ik wens jullie een hele goede reis..

Bert en Trudi

Lisette en Jeroen,

Wij wensen jullie een hele fijne reis, geniet ervan.
Groetjes Bert en Trudi

corrie scholten

lieve Lies en Jeroen Ik wens jullie een heel mooie reis maar ik zal jullie ontzettend missen

Petra

Oh wat spannend nu gaat het echt gebeuren. Wij wensen jullie een hele mooie reis en geniet van elk moment.

De Jansetjes vanuit Blokker

Hallo luitjes wij Peter Maria Lisa en Celine en Britt
wens juliie een tegekke reis toe veel zien en sampjes genieten. Een veilige super mooie reis toegewenst met heel veel knuffies van ons xxxxxxxxxxxxxxxxx

Marjoleine

Succes met inpakken en de zenuwen! :)

Xxx

Steefke

Hey lieverds,

Hopelijk zit alles in de tassen en hoef je niks af te laten vallen!!!! Vooral het strijkijzer niet ;)
Ik wil jullie onwijs veel plezier toewensen en vooral lekker gaan genieten van al het moois en natuurlijk van elkaar!!!! Tot over een paar weekjes ;)

Dikke kus en knuffel

Opa en Oma Westerdijk.

Wij zijn nu helemaal op de hoogte van jullie reis ,en de vrienden en familie leuk hoor. Liefs en veel succes Oma.